Utkast: Jan. 12, 2011

Oj bra uppdatering ffs!

Jo hänt de senaste.
Stack te Nadia i lördags, släppte loss totalt genom att färga Karin hår som blev riktigt great!;)
Sprang runt och skrek och bara totalt utbrast i skrattanfall då och då!
Sen blev de utgång till replokalen:)
Härligt att få träffa brudarna plus en hel del annat folk!
Sen så blev det en gåtur genom hela fucking mld själv halv 3 på natten.
Mig eget fel men vafan alla mina saker var ju hos nadia så;p

Söndags så åkte jag till rostock och träffa Cian.

Måndag, sjukt jobbig dag som slutade i träningsvärk.
Ridningen tog asss mkt på krafterna, låren och rumpan!
Fick ju min "älskade" Tubben.. igen!

Tisdag var sjukt seg, hade egentligen 2 lektioner, dom på eftermiddagen;o
Fick även reda på att vi es1 ska spela på badminton SM här i mld!
Awesome säger jag bara!;)

Onsdag vad gjorde jag i onsdags..
Justfan de är ju idag! haha..
Ehmm segat igenom skolan som vanligt.

yeaaah..
Amen herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0