Jag erkänner! Fick mig ett hångel idag;)

Somna på engelskan.. opps I did it again!
Ska nog satsa på att träffa sängen tidigare inatt.. elr nääää!
Fast jag såg ganska skabb ut idag..
Ska nog satsa på sängen ändå!

Skolan var jobbig idag..
Men jag fick mig ett hångel;)
Tyvär var de med en tjej.. men ännu mera tyvär var det en docka...
Hade hjärtochlung räddning och jag fick den söta Lill Anne!
Sötast av dom alla var hon tillochmed;)

Säger ju de, så otroligt söt är hon!
Men lite läppglans och lite mascara.
PANG vilken brud han elr ja mena hon hade blivit asså!
Lukta gott oxå gjorde hon!


Nu sitter jag och lyssnar på en låt som ja.. nästan omöjlig att förklara med ord!
Asså att en låt kan passa in på mig så jäkla väl!
Som att han skrev den till mig.
Jag lever mig in i låten som att den handla om mig.
Att de var mig han sjöng och visste allt om mig.
Allt passar in på mig!
Låten är ju såklart Sexy Bitch med Akon och David Guetta!
Allt stämmer in mitt utseende, min kropp och min sexighet!
Fyfan säger jag bara fyyyy-faaaan!
David Guetta – Sexy Bitch (Feat. Akon) [explicit]

Säger ju det, den är skriven till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0