Tankar elr vad ska man säga, mina utbrott på världen?

VICTORIA!
En snögubbe..
EN SNÖGUBBE MÅSTE VI GÖRA!!!
annars får jag totalt vråldamp i sommar!!
Tänkte smsa det men kom på att jag inte orkar att skriva sms.

Va jobbigt de måste vara att vara sängvätare..
Stackars dom!
Får aldrig vakna i en torr säng.

(liksom vem pissar uppe där kudden ligger?)

HÄRLIGT MED 4 LAXAR KONTANT!!
Fast vad ska jag med 4 laxar till?
Äta?

WOOOW 18 PUFFNINGAR PÅ FB!
Typiskt att jag inte fattar grejen med dom;o

Jag måste se Her Bright Skies typ.. nu!
Joakim, allvarligt jag får orgasm när ja ser han!
Min man ska se ut som han eller ännu bättre han ska vara han!


QUIZME HAR TAGIT BORT BIKTME!!!
det försvan mitt kvällsnöje..:(

Stavas försvan/försvann med ett n eller två n?
Försvan vs försvann

Konstigt att hundar jämt drömmer om att jaga en harre.
Jag drömde jämt om en dinusarie som jaga mig..

HAN ÄR SINGEL OCH EN 88!!!
Jag är i himmelriket!
AS SEXIG, SINGEL, 22 ÅR OCH BASIST I TYP SVERIGES GRYMASTE BAND!
Han är gud och jag är gudsfru Maria!
Gud hade ju sex med Maria, jag heter Maria, fattar ni greja?;D

3 DUBBELHACKOR!!:o
Mer att älska säger dom!


Majs, jag älskar majs!
Fast de växer ju i bajs..
De var ju najs!

42% PÅ BRATTESTET!!
sååå fan att jag är brat, är ju stekarnas stekare!
Är de danny som är på bilden, han är ganska brat..
Quizme.se - Brat

VARFÖR SITTER JAG OCH LYSSNAR PÅ DET JÄVLA SKIT MUSIKEN?
Justde ja.. sångaren var het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0