Guns N' Roses

Har egentligen aldrig lyssnat på dom förens nu och jag förstår hur jäkla mkt jag har gått miste om!
De är ju så grymt bra, vill liksom bara smällta.
Och deras skiva Appetite for Destruction som kom ut 1987, är nog en av de bästa skivorna jag har hört!
Så den är ngt som jag rekomenderar att ni lyssnar på!;)
Guns N' Roses – Welcome To The Jungle
Guns N' Roses – Nightrain
Guns N' Roses – Think About You
Guns N' Roses – Rocket Queen

Guns

           Axl Rose                                                           Slash


Kommentarer
Postat av: vikki viire

Sen blev skivorna bara sämre och sämre.. Use Your Illusion skivorna, inte längre! Sen gick det utför, som faaaaan.

Saknar gamla Guns. Önskar att jag hade fått se dem live under -80 talet.

Live and let die och Estanged är bra låtar :)

Kram <3

2011-03-08 @ 20:17:45
URL: http://wictoriamedw.blogg.se/
Postat av: ida ;D

Dom är grymma! ;D

2011-05-20 @ 09:43:16
URL: http://idodendros.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0