hallå

Det gick typ bra igår på travet;)
Peace klara kvalet, såg verkligen super fin ut och Pedra var 5a och gick super!
Hoppas stallet börjar få form nu:D

Yeah, meeen första dagen efter lovet.. Bara typ 7 veckor kvar te påsklovet, "bara"!
Men iaf Nadia var mä i skolan, den gosiga typen är allt gosig:D
Inte för att de så himlans värt att spendera en dag av hennes lov genom att följa med mig i skolan då man typ tillbringa hela dagen i sofferna och när hon väl fick höra mig sjunga så sjöng jag som en giraff..
Aja, hinner la att öva upp mig inför showen;)
Yeah, sen drog hon mä hem. Skulle egentligen te rockverkstan men ja latheten flög över oss;p
Tjocka oss med pannkakor i stora lass ist!:D

Yesyes, nu ska jag spela It girl, och justde!
Om de är ngn därute som läser bloggen och spelar It Girl, lägg till mig som eran granne elr aa vän, är i stort behov av de:p
harre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0