Sämst på test, bäst på fest ffs!;)

Har fått ovanligt många läsare den senaste veckan, tummen upp för det!:D
Men förra inlägget jag skrev igår sparades inte, så jag blev rätt piss off så jag orkade inte skriva allt de som jag skrev förra gången..

Men i fredags stack jag och Elin te mld där vi skulle hämta Natti, Natta och Anton, sedan gick vi te rep på fest:)
It was greeaat tills typ kl 10 då polisen kom, det var ju jäkligt tur att jag var ute då, så jag och några till stack fort som fan därifrån.
Gick hem te Johan, sen så ringde Nadia (?) ja de var nog hon och sa att vi skulle komma te en annan fest, så jag, elin och några till stack dit!
Sen så åkte jag hem typ halv 1-1 för ja, man hade ju en spelning kl 8 på Badminton SM i rådahallen..
Liksom kul att gå upp kl 6 oh göra sig iordning och sedan sjunga solo kl 8 dagen efter;o
Så ni kan ju gissa er fram te hur de gick...;p
Sen efteråt så var jag så himlans trött så jag hade varken orkar vara trevlig eller att ens vara vaken på kvällen så jag stanna hemma med Annika och Peter:)
Skulle egentligen haft en filmkväll, men som sagt jag orka inte vara vaken så jag somna runt 10 framför tv och vakna 1, kul kväll!;)

Så snart ska jag göra mig iordning för att strax åka te Åby med Black, har absolut ingen känsla hur de kmr gå.
Men får hoppas de blir pengar iaf!:)

Ser ut som jag inte har ngn pupill;p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0