Hey, uppdatering för några dagar;D

F: Var ganska chillidill, var mä Elin och Jonas på kvälla:)
L: Upp tidigt som tusan och göra iordning grejerna för travet sen.
Körde Peter och de sluta på en 4e plats, var ganska nöjd mä han:)
Sen så blev de att fortsomfan att byta om för ja skulle te UKM och titta på Nadia sen.
Sen när ja skulle börja gå så kom ja ju på de går ju snabbare att cykla så jag sprang tillbaka och tror du inte fan ja tar och ramlar.. Så har ett stor skrapsår på röva, smalbenet och handen;o
Men hade ju liksom inte tid att byta om så jag cyklade iväg, tur så syndes inte hålen:)
Sen blev de att cykla hem och greja mä hästarna.
Sen vidare in te Mellerud mä Elin, till rep på fest!:)
Fasen va kul de var, men ja de sluta med ännu en gång ett fall, som resulterade i skrapmärkten i ansiktet :P
Men de allra sista så gick vi te Johan där typ alla skulle sova och där blev de bus:D
S: Kommer faktiskt inte ihop va ja gjorde då, inget tror ja:p
M: Hade hoppprov mä Evita, det gick kanoners för att vara ja:p
Och satan va kul de var, har ju liksom bara hoppat en gång tidigare, så de lär bli mer av de;)
T: Förberede för vårshowen typ hela dagen. Satte även min låt ett par gånger (stolt) och även mitt solo i Beautiful day:D 
O: Idag, ja idag.. Seg dag idag. Stanna kvar en stund efter skolan mä Elin, Anton och Jonas oh snacka lite tills the other boys came:p

Känner mig helt slut, antingen för att jag har sovit väldigt dåligt de sista eller så behöver ja verkligen en lugn helg.
Sa ju egentligen att ja skulle ha en lugn helg förra eller de säger ja typ varje vecka.
Även fast de tar imot att ha en lugn helg när de både är fest på fre och lör..
Men nu, nu ska ja ha en riktigt lugn helg, även fast ingen tror att de kmr bli de, men jag ska överraska dom;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0