50 stuff but hey it's Maria!

1. Första riktiga bandet som jag var totalt inne i var My Chemical Romance
2. ..Och till alla förvåning så var jag helt kändiskåt i sångaren Gerard Way
3. När jag var riktigt liten, 3-5 år så var jag en riktig bitch.
4. Hatade jeans på högstadiet då de var inne att ha leggings.
5. ..Fast nu ogillar jag verkligen att ha leggings.
6. Klarar inte av att se likadan ut från dag till dag.
7. ..Därför jag oftas byter frisyr eller hårfärg.
8. Kom in backstage på KAOS festivalen ihop med Adept.
9. ..Träffade även Kid Down gitarristen där.
10. Är världens klumpigaste.
11. ..Brukar bli att jag oftas skadar mig själv, speciellt fingrarna och fötter får ta stryk.
12.  Redan när jag var 5 år visste jag att jag ville bli travtränare.
13. .. Eller godissmakare.
14. Men reservplanen om jag inte lyckas med travet är att bli bartender
15. .. Eller dagislärare.
16. Har svårt att bli kär.
17. Vill gärna stå i centrum.
18. Om jag kommer på något smart brukar jag berätta det, så att folk ska tro att jag är ganska smart.
19. Tycker de är otroligt sexigt med vita sockor.
20. Har världens fobi för spindlar.
21. Skadeglädjen är den som glädjer mig mest.
22. Är fortfarande helt inne i Her Bright Skies.
23. .. Anser dom nästan ett av Sveriges bästa band ihop med In Flames.
24. Planerar min första tatuering
25. Höll på att drunkna när jag var 5 år, undervattenström. 
26. Ger upp lätt för saker jag inte brinner för.
27. Tycker att blont och rött är de snyggaste hårfärgerna på killar.
28. Brukar bli förvirrad.
29. Personer anser mig vara osmart
30. ..bara för att jag brukar säga saker som kanske inte hänger med i ämnet.
31. Har nog världens sötaste vänner.
32. Är impulsiv, gör saker när jag har lust.
33. Ska gifta sig med en riktig man som kan laga mat
34. ..eftersom jag inte kan.
35. Fick ett rykte på mig förra året som inte var så jätte smickrande.
36. När jag var liten hade jag en uppfattning om att jag skulle dö i en traffikolycka när jag var 27 år.
37. Började sjunga för att jag skulle få uppmärksamhet
38. .. speciellt av killar
39. .. och de funkar!
40. Är beronde av filtar, om jag ser ett måste jag ha på mig de, året om.
41. Tycker att norskar är väldigt mysiga.
42. Gillar inte jullåtar..
43. Tar aldrig första steget..
44. .. eller något steg, killen får fixa de.
45. Mitt första ord sa jag när jag var 4 år.
46. ..och mitt första riktiga hår kom när jag var 5 år.
47. Brukar lyckas på något sätt att dra till mig äldre män
48. .. fast sommras var värst.
49. Kommer aldrig ihåg namn som på
50. .. metaltown så höll jag ihop med en kille en hel natt som jag inte minns namnet på.
51.(bonus för alla som kommit hit) Tänker ibland alldeles för mycket.

Kommentarer
Postat av: Vikki Viire

HBS! :D <3

2011-12-01 @ 12:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0