Nämen h!

Kort dag i skolan, elr jag gjorde den kort iaf.
Hade matteprov de första av allt, fick Vg så ganska nöjd eftersom jag inte har räknat ett enda tal i matteboken än så länge, ljuvligt!
Andra lektion var Gemu, asså jag har haft jäkligt lätt för gemu förut men nu, hö!
Kan bara säga att de har högts en eller fem nivåer..
Sista ridteori, räknade ut foderstater och ni hör ju själva hur roligt de låter.

När jag kom hem, så gick jag ut med Black.
Helt underbar♥



Ska återgå till gitarren som jag inte har kunnat röra på ett antal dagar nu.
Fingret är riktigt stelt, men de är och bita ihop!
Speciellt nu när de är 2 nya låtar på g, yeah.

btw snyggt man sitter med benen, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0