Nov. 11, 2011

Och jag skulle skriva?

Jo, segaste dagen, jotack såklart!
Nackspärr och ett stuckat finger satte pricken över i:t att denna dagen sög.
Alla 3:or var iväg, snacka om dött?!

Jag somna på svenskan när vi tittade på film, vaknade av att emelie puttade på mig  när vi slutadeoch ja..
Jag hade dreglat, mysigt hah?

Kom hem, ut i stallet tog 30 minuter att mocka 2 boxar + att jag fick lite av ett sammanbrott över att de gjorde ont, ha..
Så jag slapp att hjälpa till mer, pappa var nog bara glad att få ut mig ur stallet :p

Igår gick jag hem med King från typ, skolan förresten.
Slutade med att han kissa vid rondellen och bajsa på vägen och glömde jag säga att det var diarre?
Blev att springa fort hem så han inte skulle hinna göra ngt mer sån där.

Imorgon blir de troligen tjejkväll, hos mig och senare Elin.
Drickan från helgen måste ju ta slut nu kände vi, och ja, de var ett tag sen de bara var tjejerna:)

Jojo, snart kmr de in en till häst i träning, fullt stall om något, but I like it, it's money! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0