Nov. 29, 2011

var ett tag en jag uppdatera nu..
mobilbloggar nu, darfor de lar vara konatigt.
men iaf, i lordags sa var jag i amal och korde black  pedra och kungen.
forst sa korde jag kungen som valdigt enkelt vann pa en finfin tid!
sen sa var de dags for black som vann jakligt latt!!
men han gick pa sa inihelvete.. sa mina armar ar fortfarande  helt slut!
min grabb dedar<3
sen de sista loppet kor
de jag pedra, som inte ville. slutade 3a.
sa resultatet kunde man verkligen inte klaga pa!
sen blev de julbord pa kroppefjall, sedan fest hos elin.
sondagen tillbringa jag hemma, tror jag..
mandagen var vardelos sa ingen ide att skriva om den  och idag hade vi musik hela dagen(y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0