Nov. 10, 2011

I don't give a shit if you don't ask me to do it


Var till sthm igår på någonslags seniarium för Travets Framtid.
Var faktiskt väldigt intressant och lärorikt.
Sen så tog jag och Kim taxi in till centralen då de blev strul.
Men vi kom med tåget och hoppade av i Karlstad där vi skulle vänta i 55 min till bussen kom.
Gissa vilka som missa bussen?
Vi trodde att den skulle komma till tågstationen men sen typ 2 min innan ringde vi och fråga om den verkligen skulle komma dit, men neeeej då busstationen låg utanför typ.
Så vi började springa visste inte vart vi skulle, så vi dela oss och Kim missa bussen precis!
Så det blev att vänta på skjuts av morföräldrana som körde fel 32345 ggr..
Slutade med att jag kom hem 2 på natten, eftersom föräldrana hade varit och hämtat på kallblod i Norge.
Världens goaste är dom insåg jag, för en stund sen när jag var ute i stallet.
Busar♥

Skolan var förvörigt jobbig, visst gitarrlekt. gick bra, men sånglekt. gick förjävligt.
Börjar få för höga förväntningar nu eftersom de har gått så bra alla de andra ggr de senaste..

Sen så var vi på ngn föreläsning om Sverigedemokraterna, blev så arg när jag såg filmen om hur de tog sig in i rikstan.
Kände att de inte var ngn ide att försöka hålla sig vaken för att se på sån skit så somnade, behövligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0