3 dagar sen sist..

       Kan lova att jag inte haft tid eller kunnat uppdatera!
Fre: Va med Elin och Emelie, jävlar asså.. Har nog aldrig någonin tagit så fula bilder i hela mitt liv!
       Släppte till som faen!;)
Lör: Åkte jag och päronen till Stockholm, sen på kvällen gick vi på kriterieauktionen och fick köpt oss en 
        pudding! Hingst efter broadway hall och morfar är yankee glide för 70 000kr, riktigt kap!
Sön: Åkte in till gammelstan där jag helt blev nerkärad i en uteliggare, jävlar asså!
        Han hade jag absolut inte tackat nej till! ;)
        Sen så begav vi oss till Solvalla och tittade på travet och kriteriet, grymt fina hästar!
        En dag så kommer jag köra den dagen och kanske tillochmen i Kriteriet! :d
        Efter travet åkte vi och hämta våran Broitj som han hette men bruntos får allt smeknamnet bli, sen vidre
        hemåt till mina älskipälskingar.
Mån: Helt totalt slut, hade ridning det sista och förvånadsvärt gick det braaa!
        Fick mig en ny favortidhäst på ridskolan, Charmas serni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0