Dag 1 - Pressentation av mig själv + bild

Mitt fullständiga namn är Asta Maria Helen Lundgren som kom till världen den 14 Juli 1994.
Går på dahlstienska gymnasiet hemma i Mellerud då jag går Estet/musik linjen och har sång som mitt huvudinst. och gitarr som mitt biinst.
Jag är som många andra tjejer, allså hästtjej och jag tillbringar mestadels av min fritid i stallet eller sittandes ute med en gitarr.

Är ägare till 3 underbara hästar.
När jag inte är med hästarna eller är på trav, så tillbringar jag mkt tid med att syssla med musik och såklart med kompisarna såklart.

Hur jag är?
Alltid en svår fråga, alla uppfattar mig olika.
Blygheten är anledningen.
Men annars är jag väl som alla andra brukar beskriva sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0