Dag 2 - Om min familj

Familjen består av 5 olika individer.
Först är det pappa Hans-Olof som är 59 år och jobbar som proffstravtränare.
Allså han är egen företagare.
Pappa är den i familjen som försöker vara rolig, men aldrig lyckas.
Han är ju inte lika begåvad som mig som är rolig jämt.. ;)
Han är faktiskt lite en toffel till min mamma

Kristina Elehn Lundgren som kallas Kicki och är 53 år gammal.
Jobbar som tandsköterska och är utbildad till djurhomopat.
Hon är den i familjen som bestämmer mest tillsammans med mig.

Min storasyster Annika är 25 år, jobbar som distrikvetrinär uppe i Sunne.
Även fast vi inte är lika, jag är kraftigare medans hon är smal som en sticka så blandar alla ihop mig och Annika. Oftas tror dom att jag är den äldre! ;)
Annika är nog den mest otåliga i familjen, får utbrott för allt, men hon är allt go ändå!
Vi äger även Törnrosa ihop.

Och så har jag min storebror Peter som är 22 år och läser till förskolelärare inriktning drama och musik i göteborg.
Peter är den i familjen som kämpar mest för djurens rättigheter. Alla djur förutom hästar, de är dom värsta han vet, typ.
Han är vegetarian som ni nästan kunde listat ut.
Vi är nog egentligen mest lika i vårat sätt, men ändå så olika.
Enligt mig själv tycker jag att han och jag är mest lika i utseendet av syskona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0