Dag 3 - Min bästa vän

Min allra bästa vän har varit densamme sen första dagen från dagis framtills nu.
Även fast vi två har så mycket kontakt nu, så vet jag att hon är det.
Båda har fått nya vänner, väldigtväldigt bra vänner men jag tror och hoppas att vi känner likadant.

Det är alltid lätt med henne, hon får mig att bli helt galen som ingen annan kan få mig att bli.
Så fort jag har problem så vet jag att jag kan vända mig till henne.
Från att umgåtts varje dag i över 10 år till att bara träffas på lov är hemskt.
Men när vi väl träffas så är allt så bra det kan bli.
Jag har skrivit många såna här tecker, så jag hoppas att du vet att jag aldrig kan få med allt som jag vill skriva.

Min bästa vän är Karin Nordström♥


Sen så har jag ju såklart min kusin som nästan är som min andra syster.
Vi har känt varandra genom hela livet.
Det har gått perioder då vi har varit med varandra konstant till perioder då vi knappt träffas.

Hon är inte min bästa vän, utan hon är mer än det.
Hon är min kusin med samma kött och blod.
Hon är som min syster.

Elin Eriksson♥

Ni betyder oerhört mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0