Glad ändå!

Hemma från en konsert med Emelie på Kulturbruken där gruppen 54321 spelade och jag säger bara att de är så sjuuuukt grymma!
Fyfan, ska kämpa för att bli så bra. Liksom gaaaahhh sååå braaa deee vaaaar!!


Hittade även min drömman, som är en gud på gitarr! Måste jag verkligen behöva skriva mums?;)
Förövrigt så är det han i beige jacka.

Annars har jag varit på trav hela dag idag, Eldingsson klarade premien galant!
Sen så glaopperade Black innan starten gick så vi tappade 40 meter eftersom han blev alldeles för laddad så han tappade travet, så vi slutade första oplacerad då vi slog flertal hästar som gick felfritt!
Om han inte hade hoppat hade han absolut varit 3-4a tillochmed kanske varit bättre, för att han kändes så grymt fin ut!
Vi får bara ladda om till nästa start:)

Sen så var vi på Åby igår med Carisma där hon hade jävligt otur, hamnade bakom en häst som tvärstannade i sista kurvan! Annars hade hon varit långt fram hon med, skriver samma sak där. Vi får ladda om till nästa start:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0