Okt. 19, 2011

Jag har insett att min nästa kyss: Borde vara med en som betyder något.
Det är charmigt när han: När han ler genant
Jag tänder på: morgonskäggtubb, ögon och leenden
Kärlek är: Mysigt
Tre saker med hösten jag tycker om: Färgerna, blåsten och känslorna
Tre saker med hösten jag avskyr: kylan, plugg och att veta att det snart är vinter
När jag lagar mat: Så pratar jag med mig själv, sjunger och spiller lite dåochdå
Om jag var ett djur skulle jag vara: En katt, det vore så himla mysigt. 
Om jag var en stad skulle jag vara: Stockholm, Oslo, New York och varför inte London.
Jag kommer alltid vara: En dagdrömmare.
Det finaste som finns är: Kärleken mellan två varelser.
Gamla männsikor: Är dåtiden oss. Har alltid tyckt om äldre, att se hur söta och snälla det är får mig att bli alldeles lycklig. Då ser jag hopp att jag kommer bli lycklig.
Bebisar är: Fantastiska
Min mobiltelefon är: den sämsta jag någonsin har haft.
När jag bakar så bakar jag: krabbelurer, de enda som jag kan baka. Mina chockladbollar flöt bara ut.
Sist jag grät var: När jag tänker på hur världen behandlar oss.
Den värsta känslan är: Ångest och rädsla.
Den bästa känslan är: Lycka.
Idag har jag: kämpat med mitt liv.
I morgon kommer jag: ha sovmorgon som kommer ägnas till att öva sångläxorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0