Sept. 23, 2011 - Sept. 24, 2011

Igår var jag på trav i färjestad med Carisma och pappa.
Carisma slutade 2a efter ett grymt lopp, tyvär så var det en häst som slog henne..
Efter loppet så såg jag att hon hade svullnat upp i ryggen!
Hon hade fått korsförlamning, troligen i värmningen för att hon tog i så jäkla mycket! 
Så det kan vara därför hon inte riktigt orkade på slutet, men nästa gång så ska de bli en bättre placering än en 2a plats och 10 000 kr! :)

Idag, ska strax ut och köra Pålmin, sen rida Törnrosa om hennes bakben ser bättre ut:)
Black har varit ute och tränat i horsewalken, ska ta ut Halvar sen också.
Måste göra ngt med han känner jag..
Sen ikväll får jag se vad som händer :)


Målfotot från igår, Blitz och Carisma

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0