sön 11

Texterna var till alla som tar åt sig.
För dom som tar åt sig, de är dom jag syftar på.

Fick reda på att hade fått 4 nyinflyttade katter imorse.
1 katthona med 3 kattungar. En svart/vit fläckig, en svart med vita tecken, grå med vita tecken och en tre färgad:)
Den 3 färgade är nog den sötaste jag någonsin sett!
Men efter dagens äventyr så förvånar de mig inte om de flyttar :p
Skulle nog blivit lite för mkt med 6 katter i stallet om de stannar isf.

Vart på trav på färjestad också med Carisma som blev 6a efter mycket strul i loppet.
Rena turen att hon inte skada sig!

Sen så har vi hållt på i stallet tills 10 eftersom stallet ska besiktas imorgon..

yes, men får dra mig till sängen.
Ska rida imorgon på ridskolan och ev. på Black eller Törnrosa när jag kmr hem:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0