10 sept

Tors 08: Hade världens sovtimme eller nä.. Fick sova 1 timme extra och de kändes absolut!
Skolan var ganska chill, så jag bara flöt med typ. När jag kom hem så red jag Rosa för 2 ggn, red galopp intervaller med Peter och skritta Black. Så grymt mysigt :)

Fre 09: Skolan var la sådär idag, slutade med att jag var tvungen att gå hem efter lunch.
Fick såna jäkla kramper i magen efter ja hade ätit. Asså de är ngt fel på den där skolmaten..
Så jag har typ sovit frams till 4, kan ju säga att jag mår jäkligt dåligt nu pga det!

Lör 10: Full rulle hela dagen! Gjort rent hela stallet, borstat av typ 10 hästar?!
Sen kört Black ihop med Lapp Keik, kört Halvar, ridit Törnrosa, skot Pålmin och sprungit efter en förrymd häst..
Jävla hingstar, tur att ingen av märrarna var brunstiga eftersom han hade smittit in i deras hage!
Men Black kändes suuuper, så är nöjd som attans!:d
Yesyes, men snart blir de ut och släppa ut hästarna för natten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0