Don't you know that I'll be around to guide you through your weakest moments to leave them behind you

Nästan klar för dagen i stallet, småttingarna går fortfarande ute i hagen så att ta in dom e det enda kvar.
Gårdagen var lyckad, även fast de blev en tidig hemgång.
Arg som ett bi för det, fast jag e ändå ganska glad att jag gick hem såpass tidigt.
Gick upp 7 idag för att fixa stallet, så där har ni förklaringen. Skulle aldrig orkat om jag kom hem senare..
Sedan åkte vi iväg till Åmål för att kvala Zenithta och på vilket sett hon gjorde de var otroligt!
Hon gick på som en bulldozer, jag har nog aldrig sett pappa lägga sig ner även fast han har kört väldigväldigt många heta hästar. Så hon här tar allt första priset!
Men iaf hon gick in i mål över 100 meter före resten av fältet på tiden 17,0!
Hoppas hon fortsätter på detta sättet :)
Resten av dagen tillbringades i stallet, så nu ska jag inta kvällen genom att ta en powernap.
Sedan får jag se vad som händer, troligen lugn hemmakväll.
Tror de lär behövas inför morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0