Mitt ljus i mörkret

Borde egentligen gå och lägga mig, lär bli sent imorgon men vill inte dissa personerna som så gärna vill prata med mig på skype eftersom jag e deras solsken nu i mörkret..
Överdrev ganska rejält, mutat micken och halv sover till big brother.
Nej men ska se klart på bb, sen så tar jag sängen och försöka tänka ut en bra ursäkt till att inte gjort svenska uppg. tills imorgon, opps..
Imorgon ska jag förgylla allas dag genom att gå och sjunga Är du vaken Lars för alla, tror att de kmr bli en riktigt höjdare!
Men som jag redan sagt så blir de nog en sen kväll imorgon och resten av helgen kmr tillbringast på travbanorna i värmland. Dressen tvättad, hjälmen putsad och en ej så peppad tjej, inte så konstig när storkuskarna Kung Åke och Sveriges största bitterfitta ligger i ryggen på en i volten..
Nä överdrev igen, inte sveriges största men han håller inte inne med sina åsikter.
Tråkigt inlägg, ganska töntigt också men som sagt jag e trött.

Vad hade jag gjort utan dig hjärtat mitt♥

Kommentarer
Postat av: Skyparn!

Det var inte mycket ljud från dig efter klockan 22:00 när bb börja.. ;) haha!

2012-04-13 @ 00:51:07
URL: http://cottersten.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0