Today, tomorrow and yesterday.

-Precis inkommen från stallet.
Var i Årjäng på trav, Peace kvala på ett sjukt fin sätt!
Ledning från start till mål på tiden 18,6 helt opressad, hon e pågååång :)
-Igår var jag och pappa upp till Åmål och körde fort med Black och Lisa.
Jag körde två jobb med Black och han kändes riiiktigt bra, även fast han beter sig som en gris den jäveln så kan man inte vara ngt annat än nöjd.
Lisa såg fin ut tills sista kurvan då hon tappa travet och galoppera, så vi ska se om vi kan justera ngt.
-Sedan blev de hem och fixa stallet sedan vidare på en roadtrip med Karin, Emelie, Nadia och Christian.
Earth hour fick även äran att få besök av oss :)
Träffade Sandra senare som skulle till Amandas och lite sådär halvt spontant hängde jag med.
Så sjukt kul kväll kan jag lova!
Kom hem runt vid halv 3 och gissa om jag sten somna, haha.
-Imorgon blir de att åka till Överby med tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0