today is the day

Precis kommit in från stallet, inte gjort mkt där idag.
Hade ute mina, gjorde rent i boxarna och fodrade.
Ganska seg dag i skolan, men de är de ju alltid första dagen efter ett lov.
Speciellt efter detta lovet som jag inte har haft en enda lugn minut!
Annars så flyter mitt liv som på en räls, har egentligen underskattat allting framstills nu.
Jag mår egentligen jäkligt bra, har helt underbara vänner och hästar.
Fast, ja ganska så snart kmr de bara gå ännu mera uppåt!
Sommar snart och om nästan bara 3 månader så är jag 18 och om 2 månader, ja då är de P&L!
Och inte nog med de, travet går otroligt bra för mig just nu!
Artiklar, bra skrivna ord för både Kungen och mig och bilder hittas lite här o där. Snart är de dags igen för att inta travbanan, dock ej med han utan en av mina egna puddingar.
Så livet leker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0