Någon som vill?

-Rik!
Ja, jag ska bli rik i mitt framtida liv!
Så om de är någon rik kille/ man (gubbe) som e sugen på mig så e det bara och höra av sig!
Nä skämt och sido, elr egentligen var de inget skämt..
Ett + är om du är miljadär!
-Men iaf har inte så mkt att säga, gjort de vanliga idag blablabla.
Imorgon händer de saker, elr inte..
Får la ta och fråga Elin om hon vill spela en liten trudelutt med mig, så vi kan göra oss en hitlåt och make some money! Elr jag skoja hon rider imorgon..
-Är faktiskt ganska övertrött, om ni nu vill veta det så är jag som trevligast då.
Så just du där, du din rike man där ute, nu har du världens chans nu när jag e trevlig och allt!
Så hör av dig om du vill att jag ska slösa din pengar.
Jag går med på att göra fettsugning om du vill att jag ska göra de, samt även bröstförstorning.
Jag måste vara 2000 talets största kap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0