April 20, 2012

Historia strax, sedan är de bara två lektioner innan jag tar helg.
Har lovat mig själv att jag ska vara hemma hela helgen och bara ta det lugnt inför fullspäckade veckor framöver!
Och skönt att ta en nykter helg oxå eftersom nu lär vi köra på rejällt de närmaste helgerna till sommarlovet.
Vårshowen närmar sig med storm steg, övningar nästan alla dagar frams till showen och för att lägga till lite till stress på gröten så har vi ett par nationella prov under dessa jobbiga veckor..
Och denna stress som jag har visar de sig genom att jag har humörsvängningar till tusen.
Liksom jag satt och grät till wilbur den fantastiska grisen när spindeln dog igår..
Jah, får ta mig ett rejällt tag i kragen och återhämta mitt förnuft.
skit häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0