helgen

Hur känns det att veta att ingen känner igen ditt namn?
Att du aldrig kommer att bli någon, att du aldrig kommer till toppen?
Jag är påväg uppåt, medans du står still nere vid botten.
Helgen blev inte som tänkt.
Blev utgång i fredags ändå, men blev inte såpass sent.
Igår var jag så duktigt att jag faktiskt höll mitt ord och stanna hemma.
Var ganska trött efter gårdagen och efter repet inför Vårshowen som vart på morgonen.
Och idag har jag bara tagit de lugnt, tänk igenom saker och ting.
Skulle egentligen vart till färjestad och kört Carissma i Travets Talangers lopp men eftersom hon står på behandligen för korsförlamning så de blev av vi strök henne.
Om man nu ser på loppet i efterhand så hade hon vart jäkligt långt fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0