Lovet och en stor framgång för min del

-En vecka sen sist och oj vad mkt det har hänt sen dess.
Blandat ihop alla dagar så ingen idé att jag ens försöker komma ihåg vilken dag sakerna hände..
Iaf så lovet bestått av fest, shopping, myskvällar, trav, tävling, och jah, mkt mer.
-Fredags så åkte vi iväg till färjestad med Caramell Kungen som skulle starta i Påskbomben, 15 ponnyar, 3 på start och han var en av dom. + Att det skulle bli min ponnydebut, eftersom jag sa att jag skulle lägga av förra året.
Men iaf han kändes super fin i både värmningen och provstarten, då han drog iväg från även dom allra snabbaste hästarna i fältet.
När väl starten gick iväg efter de tredje försöket så tog vi ledningen med en gång och där låg vi hela vägen tills mål.
Sån jävla grym ponny så de finns inte!
2.01,5 första 500 m, 1.57,0 första 1000m och den sista 500 m måste gått runt 1.49-1.50 eftersom tiden landade på 1.55,8 avstänande på upploppet!
Vann med 40-50 meter, så det var en säker seger.
Segerintervjuven kunde jag nog skött lite bättre och tänkt lite mer på vart mina bra huvudvinklar är, då jag fick vara med på storskärmsbilden och kanske inte pratat min dialekt såpass mkt som jag gjorde..
Men fick sjukt mkt bra respons infrån både folk jag kände och inte, känns så skönt att det går framåt nu.
Så nu ska jag allt fortsätta med ponnytravet ;)
-Kvällen firades kan jag lova, först var jag hos Karro och senare begav vi osss till Wärs.
När jag väl kom hem, så somnade jag som en sten!
-Igår var jag Nathalie med vårt gamla goa umgänge, var ett tag sen alla träffades.
Kort tagna av Victoria Sakariasson, Åsa Björling och Sandra Edvarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0