Come talk to me

Har egentligen inget direkt att skriva om här, elr jo fast de är inget som hela världen bör få reda på.

Tömkörde Peggy igår och hon skötte sig helt utmärkt! Så snart åker vagnen på så hon kan börja få springa lite lätt. Pappa körde även Törnrosa som har gått ute på bete hela sommarn då hon inte vart helt 100% i sina framknän, och nu var hon helt haltfri! Äntligen!! Så snart ska träningen påbörjas igen på allvar med lilltjejen.

Helgen har jag bestämt att jag bara ska ta det lugnt, ägna min tid åt till hästarna och musiken, finns väl nästan inget bättre än det?!
Samma sak till nästa helg, då jag får fixa gården själv. Och efter helgens incident så har jag lovat att hålla mig hemma 24/7 och de är inget annat än behövligt känner jag :)

Men nu blir de sängen, lång dag imorgon hoppas bara att det blir värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0