Some nights

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här.
Och vad har hänt? 
Jo en heeel del faktiskt.
Tar de lite kort det som faktiskt förgyllde den tiden.
 
-Jag höll på att ta en seger med Pedra i Årjäng och blev slagen på den sista metern med en hals, då vi hade haft ledningen hela loppet. Tyvärr ryckte jag sönder ryckhuvan annars hade den segern vart våran!
 -Jag körde Caramell Kungen i The Right Way ponnyloppet och blev 4a på tiden 51,7, allstå en rekordsänkning på över 2 sek!
 -Halvar kvalade i Åmål på tiden 2.04,7, 2 sekunder under hans rekord och sista 500 m avslutade han på 1.57,0 okörd! Kan även tilllägga att han gick 1.55,0 1000 m i värmningen.
 - Köpt min en ny häst, en 1 års varmblodsto efter Order by fax och undan Happy for you. Än så länge är hon världens goaste, min lilla viting.
 -Sen har de ju blivit en del festande som grädde på moset.
 
Så idag gick jag min 3 dag i skolan som en sistaårare.
Detta året lär nog gå fort och det tackar jag för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0