Big Brother

Är programet som går på tvn nu och de gillas skarp!
Fredagskvällen spenderades ihop med godingarna Nathalie och Emelie.
Och restultatet av våran kväll blev denna smarrrsaken till kladdkaka.
Lördagen hade jag tydligen redan skrivit om.
Igår körde jag Törnrosa som äntligen kändes super fin och ville, kanske lite för mkt mem bättre de än så som hon har varit förut.
Hoppas att det inte var en tillfällighet.
Idag så åkte jag iväg till Dahlberg med pappa, första gången jag har varit på en slakteri och vill helst inte göras om men tyvärr så kmr de bli många fler gånger för mig.
Hästen vi tog bort var den hästen som sparka ur mig ifrån vagnen i sommras och jag var inte den enda, hände samma sak för pappa ngn gång efter mig..
Även fast jag ville så fälldes inga tårar direkt.
Imorgon blir det skolan, estetdagen så det kunde inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0