Trav från idag

Precis lagt mig i sängen efter en lång dag.
Trav på färjestad med 2 hästar, körde Black som lyckades spurta till sig sista pengarna efter en galopp i starten.
Han trampa ner i en av ganska många gropar i banan.. Så de säger ju ganska mkt om hur banan var, sketen till 1000, tung och som sagt groppar lite överallt på innerspåret.
Ångrar lite att jag inte gick ut tidigare i loppet, men eftersom han har en väldigt bra förmåga att stanna när man tar ut han så satt jag kvar tills jag såg att hästen framför började stanna.
Men som en stor suprise så kom man inte så mkt längre fram då alla framför satt och körde halvspår..
Tiden som han fick var inte den allra bästa, men han gjorde de han kunde så jag är nöjd!
Carissma hamnade i vinnerhållet efter starten och de var absolut inget bra plats för henne när de var så skvättigt.
Hon är stänkrädd som bare den, så hon tog inte ut sig för fullt, men fick pengar ändå.
Min grabb♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0