jag

Tröttare barn finns inte just nu, jag somna tillochmed på kören.
Ändå så stanna jag hemma igår och sov av mig rustet ifrån helgen
Men iaf så har vi precis repat inför en eller egentligen två spelningar i mars.
Senare i em. så ska vi greja med vårshowen, sen så drar jag mig till axevalla med far och Love.
Ihelgen tillbringades iaf ihop med Sandra.
Så i lördags var vi hos Joakim på fest?
Tycker att fest låter så fjortisaktigt, samma med röj..
Party låter typ som, ja något annat.
Men det var faktsikt en fest, som var röjigt och partylåtar spelades som tusan!
Börjar bli trött och förkyld.
Tack för mig.
Den enda bilden från helgen, sen så försvann mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0