Strax ut och jobba igen!

Hinner nog med ett inlägg innan.
trav igår med Black och Pedra, kanske inte världens bästa dag..
Men black var super fin, men innan sista kurvan så tog han och galoppera eftersom han blev för ivrig när han började höra oljud runt omkring sig.
Kunde inte tagit ner han fortare än vad jag gjorde eftersom kusken bakom hade inget uppmärksamheten att min häst hoppa så hästen sprang rakt upp i min sulky.
När jag väl fick ner Black så gick han som fan, eftersom de inte hade ropat ut att vi var diskade så släppte jag av han över upploppet då han slog 4 hästar.
Om han inte tagit till galopp, då hade vi varit lååångt fram!
Så han är på g, lite ändrig på utrustningen så lär de bli toppen:)

Pedra var därimot riktig dålig, ville inget och bara sura..
När hon kmr in så tar hon inte ens ngn suck, så tyvär så kmr nog hon rycka inom ett tag:(


Min grabb♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0