Jag och de andra


10 frågor om dig själv:
vad heter du i andranamn?   Asta Helen
har du några piercingar? vart?   Öronen och septum, strax blir de navel och ev smiley,
sover du hellre själv än tillsammans med någon?   Beror på
väljer du filmkväll framför utekväll?   Idags läget, nej!
vad tycker du om med dig själv?   Att jag kämpar för det jag vill.
din sämsta egenskap?   Blygheten eller rädslan över att bli dissad.
är du dag eller nattmänniska?   Beror helt på, oftast natt
vad har du på dig just nu?   Myskläderna.
är du nöjd med ditt utseende?   Oftast inte, väldigt ofta
vad vill du ändra med ditt utseende?   Så mycket, så ointressant att läsa om. Men längden och mig kraftiga benstomme, sen även hakan.

10 frågor om kärlek:
är du i ett förhållande just nu?   Nej
har du varit kär på riktigt någon gång?   Ja
är du oskuld?   Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet?   Faktiskt
hur många har du varit riktigt kär i?    1
vad för sorts killar faller du för?   Blivit många fotbollskillar genom åren, men musik och häst killarna tar nog över i längden.
har du kysst en kompis någon gång?   Ja

10 frågor om dina vänner:
vem vet allt om dig?   Karin, Emelie och Elin
vem skulle du vilja träffa just nu?   Tjejerna
vem saknar du mest just nu?   Så många, men Farfar mest
vem av dina vänner bor längst bort ifrån dig?   Karin, Simon och Adam
vem kramade du senast?   Elin
vem står dig närmast?  Karin, Elin och Emelie
vem vill du träffa oftare?   han
vem är mest partyprisse?   Jadu, har ju en del partyprissar som kompisar men Karin och Pernilla slår nog dom alla
vem ringer du när du är ledsen?   Annika
vem är snyggast?   Mina godingar

10 frågor om din mobil:
vilka 5 finns först på "inkomna samtal"?   Simon, Moomo, mamma, diana, andreas.
vilka 5 namn finns först i smsinkorgen?   Adam, Sandra, pernilla, Emelie, Karin
vem ringde dig senast?   Simon
vem smsar du oftast med?   Olika
vad stod det i det senaste smset du skickade? "Jag vet inte!! :("
vad har du för bakgrundsbild? 
                                             
vad står det på anteckningar?   Har inga på mobilen.
vem ringde du senast?   Mamma
vad har du för mobil?   Sony ericsson smartphone walkman
spelar du wordfeud?   Ja, suger på't.. marialundgren05

10 frågor om farligheter:
snusar du?   Nej
har du stulit något från en affär någon gång?   Ja, man var en riktig tjuv när man var liten..
känner du folk som tar droger?   Ja
har du blivit jagad av polisen?   Nej
har du druckit så mycket så du har spytt?   Ja
dricker du alkohol varje helg?   Nej
skulle du kunna testa droger?   Njae..
skulle du kunna dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger?   Beror helt på
har du varit i slagsmål någon gång?   Nej

10 random frågor:
sover du med dörren öppen eller stängd?   Stängd
har du kysst ett ex efter ni gjort slut?   Ja
tror du två ex kan vara vänner?   Ja
skulle du vilja bli berömd?   Jag ska bli berömd!
har någon sett dig i underkläder de senaste 2 dagarna?   Ja
skulle du ha sex med personen du sist fick sms av?   Nej
brukar du tänka innan du talar?   Jag försöker göra det iaf.
känner du någon som är oskuld?   Ja
skulle du vilja tatuera dig? vart?   Yes, i nacken och vid höften.
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?   Ja
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter 4 på morgonen?   Verkligen!!
tror du att andra tycker illa om dig?   Yes, men faktiskt så brukar folk inte ha ngt imot mig efter
                                                      de har träffat mig. Iaf så som jag har märkt av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0