Gårdagen är nu historia

Fast jag har historia nu oxå.
Där fick jag allt till det!
-Men iaf jag körde Törnrosa igår som slutade med en lång skentur, två trötta tjejer och med spagetti armar och ben både för henne och mig.
Så för att göra dagen bättre och som en tröst för min smärta så beställde jag mig Peace and Love biljett, finally!
Sen så fick jag mig ett samtal med mig skånetjej oxå, förgyllde även dagen det med.
-Idag, idag hade jag sovmorgon som jag försov mig på, he-he.
Så nu har jag historia, sedan naturvetenskap..
Sen så beger jag till Karlstad ska till Goop och lämna två hästar och även hämta hem en häst som vi (ev jag!?) har fått.
Sen när vi kommer hem, så får jag se om jag tar en tur med Halvar, dags att sätta lite fart på tjockisen nu.
Conda Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0