Underbar dag

-Solen har varit framme hela dagen och det gav mig såna vårkänslor så de inte fanns!
Ridtränade i skritt Black som fick världens flipp när vi var påväg till banan, sedan sköte han sig fint.
Körde även Halvar idag, måste sätta igång han nu om han ska kunna komma ut iår och han kändes fin. Han belönades med att bli schamponerad och han nöjt av varje sekund den busen.
Och Törnrosa tog jag en sväng med i hagen mot vägen, eftersom hon inte kan gå ute i hagen ensam då hon bara kryper under stacketet och rymmer, så fick hon den bästa sällskapet, allså av mig.
Annars har dagen spenderas ute i stallet, bara myst med hästarna.
-Igår var jag iväg till Årjäng och kvalade Caramell Kungen. Blev tillfrågad att köra honom när jag var i Frankrike och ack va glad var är för att jag blev de och att jag sa ja!
Han klarade kvalet på en tid under sitt rekord, allstå 1.59,0 med en galopp. Tog de lugnt innan målet så jag inte skulle ha en sån otur att han skulle hoppa då, så han hade lätt gått en 58 tid!
Riiiktigt grym häst, mer om han lär komma inom en framtid ;)
-Senare på kvällen så blev de att gå på en teater på kulturbruket med estetarna, var faktiskt riktigt bra.
-Förförvirgt så var resan till Frankrike riktigt trevligt, alldeles för mkt detaljer att skriva om det. Lär bara få ångest om jag bara skriver lite och inte om allt, så jag skippar nog ens att skriva om ngt.
Kanske något jag kmr att skriva om senare, men nu orkar jag inte.
Men ngt som lär komma upp här är bilder ifrån resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0