Ojoj nu var det allt ett tag sen!

Hänt en hel del sen senast jag skrev!
Drar igenom de som är mest intressant.
-Vårshowerna gick super, fick jätte bra respons!
-Tävlade med Caramel Kungen på Åby i två lopp då han slutade 2a i båda loppen.
-Åkte till Sthm med Estet 2 och 3 i tre dagar. Händelserika dagar, Gröna lund, museum, konsert på UB40, såg ett par kändisar, osvosv.
-Tävlade med Caramel Kungen på Åmål som slutade i ännu en vinst med en säkning på 2 sek och pappa körde Pedra som gick som en skållad råtta och blev 2a!
-Har börjat träna och försöker gå på diet, då jag ska börja rida monté med Pedra.
Är så mkt mer men orkar eller hinner inte skriva så mkt mer för skrax ska träningskläderna på.
Annars har dagen spenderas nästan hela tiden ute i solen med Emelie och Pernilla.
Spelade även upp låten som jag och pernilla hade skrivit till en uppgift till svenskan, minst Vg sa kära Babsan.
Får hoppas att solen tog en del :)
Körde även Halvar som kändes supersuper fin.
Kanske blir någon start för oss iår och kanske tillochmed någon seger!
Lägger upp några bilder ifrån de senaste veckorna.
och förresten som ni ser så är jag påväg till att bli blond :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0