You are not even worth to put a single thought to


Kommit in ifrån en gitarrmysstund med Halvar. Eller egentligen blev de inget mys, Halvar var mest intresserad av den konstiga trälådan som gav ifrån sig ljud och det blev mer än en liten stund.
Annars har dagen spenderats mest framför Tv:n och elitloppet.
Eftersom man inte kunde vara på plats iår så fick man sätta sig skönt i soffan ist.
Efter det så tog jag en ridtur med Törnrosa och så longerade jag Halvar, samt vaccinerade dom.
Så nu kmr jag allt somna gott när jag även fått min dagliga dos av ögongodis.
Måste jag säga ngt mer än mums?!

Kommentarer
Postat av: Christian

Haha, mums? Jag trodde det var en tjej....eller är de en tjej? I'm confused!

2012-05-27 @ 23:29:02
URL: http://cottersten.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0