Happy

Full rulle idag, hästar ska ridas och köras samt skos, så ja de är en del!
Tävlingarna i lördags gick helt ok.

I ponnyloppet körde jag Chivas som jag varken har sett, träffast eller kört på över 2 år!
Gissa om tårarna kom, han var ju den som jag körde mitt första lopp med, vann mitt första lopp med.
Ja han har lärt mig ALLT och han var mitt allt dom 4 åren jag hade honom.
Men iaf efter några justeringar efter värmningen så åkte vi ut till starten och vann!
Och återigen visar han att han är en riktig kämpe, så både kusken och tränarna var väldigt nöjda!

Sen körde jag amatörhästen Free for run, som slutade 2a felfri som ägarna var väldigt nöjda med.

Och sista loppet körde jag Conda Lisa som blev 2a också, som fick en tuff öppning.

Sen hade vi med Björkejento som blev 2a och Love Express som blev 3a, som pappa körde.


 
Det var väl de som jag egentligen hade att berätta.
 
Underbara Chivas♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0