Färjestad 9/9!

Älskade älskade grabb!
Dubbelseger idag för oss två, som resulterade i 2 nya rekord och att han vann Raiders vandrigspris!
Raider är ju Halvars pappa, så de kändes ju extra roligt!

Men vi vann båda loppet enkelt även fast han blir så okoncenterad när han kommer själv och att han egentligen inte vill springa förbi de andra, men tillslut fixade han de.

Så det nya rekordet blev 2.02,0, en sänkning på 3,4 sek!

Även fast de blev lite strul innan sista loppet då jag hade fått punka, så fick jag lånat ett hjul som vi sattte dit (de är därför de är ett vit och svart hjul på 2 bilder)

Älskade vän, kan nog inte beskriva hur oerhört stolt jag är över dig och så som du har vuxit i både mina och alla andras ögon.
Min ögonsten, min allra käraste ögonsten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0