lördag.

Medans alla andra är ute och partar så sitter jag hemma och kollar på travet samt laddar upp inför imorgon.
Inte för att jag kommer må så mycket bättre imorgon än de flesta som kommer vara bakfulla..
Aja jag kommer iaf ha en bättre illamående, heh.
 
Har grejat i stallet hela dagen, kört Peggy som förförsta gången trava i vagn och det gick galant! 
Ridit galoppintervaller med Törnrosa och idag var hon villigare.
Sen så har jag fixat iordning Halvar som nu är ren och fin och kelsjukare än någonsin är han också!
 
Idag är jag nöjd och glad, idag vet jag vad jag vill.
Imorgon är en annan sak.
 

När alla andra sviker så har du altid varit där, i vått och torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0