you

Inte en enda lektion idag i skolan..
Eller skulle egentligen jobbat den sista lektionen, ville fått gjort det tidigare på dagen men de andra var inte lika sugna på det så.. Sen så ville jag inte sitta där från halv 9 till halv 3 och inte göra någoting var inte direkt på min topplista.

Istället fick jag gjort en del hemma.
Hann och säga ett sista farväl till Peace som nu är på en bättre plats.. Kommer sakna henne så enormt och det blev en del tårar.

Sen fick jag kört Peggy i vagn för andra gången nu och denna gången funka det riktigt bra! Så stolt över lillan ♥
Körde henne igår också och då ville hon inte riktigt det som vi ville, så det blev en del protest från hennes håll. Men sen gick det finfint!
Halvar fick sig också en körtur på ängen och gosh vad han trivdes :)
Körde även Törnrosa för första gången på 3 månader och de lär nog bli den sista gången också tyvärr..

Så nu det senaste dagarna har väl inte vart dom bästa.
Får hoppas att allt löser sig och att du kommer finnas där snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0