Bildbomb från Peace&Love

Kan inte beskriva hur Peace var, de är något man måste uppleva själv för att förstå.
Själv var jag ganska trött veckan igenom, en orsak var väl att jag blev riktigt förkyld under peace. 
Men som sagt den där förkylningen gjorde sig märkt!

Men Peace levererade, Skrillex, Wolfmother, Dada Life, Kent, Hardcore Superstar samt Nero likaså!
Den där känslan när Wolfmother spelade Woman, den där är inte ngt att leka med.
Tårarna kom lika fort som de satte igång den låten.

Stod längst fram vid staketet på Dada Life och nästan lika långt fram på Skrillex.

Träffade och såg kändisar, fick mig en kort ihop med Jockiboi (score). Hade precis vaknat ifrån min tuplur framför Roxette och plötsligt ser han, skriker som en P12 och Elin tar fart och springer ikapp han.

Hade sköna campgrannar som hade en musiksmak som absolut inte kunde klaga på, plus att de var klart 10 poängare!

Yes, de hände mycket alldeles för mycket för att skriva men de här var en del iaf.
Så njut nu av bilderna från veckan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0