Från att vara den som alltid sa ja, så har jag nu blivit den som säger nej.

Som rubriken säger, Nej är nog den vanligaste ordet jag säger nuförtiden.
Sagt nej till personer som jag så gärna velat träffa men inte kan, allt tack vare förkyldningen som inte har förgyllt min vardag alldeles för mycket..
Har fått tillbaka rösten men min hals är ihop svullen, tänk er att ständigt gå runt med en bulle i halsen, där har du de som jag har fått gå runt med i snart en vecka.

Annars har denna veckan inte vart så jätte bra som den kunde ha vart.
Startade i Åmål med Carisma, körde nog mitt sämsta lopp hitills.. oplacerad som kunde ha blivit en 2a plats och körde till mig en avstängning. Ingen bra dag rättare sagt.
 
Fast mycket av den bittra veckan glömdes bort idag efter en körtur med Halvar.
Åh vad hade jag gjort utan honom♥
Körde ett snabbjobb med honom, då han gick 2.03,1 sista 500 m och ska jag tilllägga att hans rekord är 2.06,9 och de senaste åren har han knappt kunnat gå 2.12.0. 
Äntligen börjar allt fungera för honom och jag hoppas innerligt att de lär fortsätta.
 
Älskade älskade lille vän, tänk att en sån liten varelse kan ge ifrån sig så mycket lycka♥


Så nu ska jag bege mig utåt och pussa lite mer på han
 

Kommentarer
Postat av: 17 åringen!

"Från att vara den som alltid sa ja, så har jag nu blivit den som nej."
Du har blivit vuxen :O men det ska vi ändra på när jag jobbat klart! ;D

2012-07-24 @ 18:25:08
URL: http://emeliealm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0